Eindelijk weer een verslag van de D1. De afgelopen weken was uw razende reporter op andere velden en lukte het niet om via livescore verslagen te schrijven. Zaterdag 9 februari de return tegen Die Haghe D1. Een ploeg die flink fysiek is en lange spelers kent: even wennen voor onze jonge spelers van de D1.

Eigenlijk deze wedstrijd hetzelfde beeld als de andere wedstrijden. Mocht je per wedstrijd een helft uitzoeken die je zou laten vervallen, dan zo de D1 op kop staan. Elke wedstrijd is er een top helft en een helft waarin het fysieke en de echte wil ervoor te gaan net wat minder is.

Ook tegen Die Haghe waren we de eerste helft mogelijk nog te veel onder de indruk van deze ploeg. En door afwezigheid en wat zieke spelers ook even aanpassingen in de vakken. De stand met rust was dan ook 4-8. Alles nog mogelijk, maar wel lastig.

De donderspeech van de coaches had effect. De D1 kwam volledig anders uit de kleedkamer. Met veel meer pit, de wil om duels te winnen en meer schieten zorgde voor een totaal ander spelbeeld. De D1 was de gehele 2de helft de bovenliggende partij. Helaas door pech bij de afronding lukte het niet om langszij te komen.

Gelet het beeld van de 2de helft wordt duidelijk dat er nog veel meer te halen is uit de wedstrijden. En de punten gaan dan zeker volgen! Talent genoeg, nu proberen om dat er ook zelf echt uit te halen! Flink trainen deze week en dan volgende week de 2 punten in de tas meenemen!