Heerlijk die oefenperiode. Ook voor de D1 een mooie voorbereiding op het echte werk. Op zaterdag 1 september een vierkamp bij HKV Ons Eibernest.

Op het mooie complex al vroeg een drukte van belang. En wat: de D1 speelde heerlijk op het good old gras! Dat was zeker te merken in het spel. Maar ook dat is weer lekker om te oefenen.

Verleden week speelde het team voor het eerst in de nieuwe samenstelling en het is duidelijk dat er potentie in deze groep zit. Bij HKV Ons Eibernest was vooral het aanvallend spel heel veel beter dan vorige week. Veel meer durf en veel meer doelpunten. Mooi om te zien dat dit ook over diverse schijven ging en alle spelers scoorden.

Ook zag je duidelijk dat het verschil in de D nog heel groot kan zijn. Zo won het team 2 wedstrijden met overmacht: van KOAG en Pernix. Maar Refleks was nog een maatje te groot.

Een duidelijk ontwikkelpunt: zit het even tegen, dan niet gelijk met de koppies omlaag. Dan juist net even dat stapje harder zetten en slimme ballen gooien.

Volgende week het echte werk. Gelijk tegen een goede ploeg, die inmiddels bekend is: Nieuwerkerk. Vorige week oefende de D1 tegen de ze club. Nog werk te verzetten voor de coaches Alwin en Wijnand, maar met een dusdanige opgaande lijn zoals deze week zit er mogelijk een mooie verrassing aan te komen!