Beste Ouders en Avantileden,

Avanti groeit! En het wordt steeds drukker en gezelliger. Een geweldige ontwikkeling!

De bardienst om dit allemaal mogelijk te maken, wordt al jaren verzorgt door een groep vrijwilligers en avantileden. Naast de gezelligheid is de kantine ook een belangrijke bron van inkomsten. Hieruit betaalt Avanti o.a. de zaalhuur en veldhuur. Door de drukte redden wij het echter niet meer om het rooster compleet te maken. De belasting is voor een enkeling nu echt te hoog. Daarom doet de kantinecommissie een beroep op jou!

Ook bij andere sportverenigingen is het heel gebruikelijk dat ouders mee doen met de bardienst. Zo beleef je de sport van zoon of dochter nog hechter!

Vanaf 1 oktober wordt ieder team ingeroosterd. F, E, D, C en B. We vragen om zelf binnen het team te overleggen welke twee ouders de bartijden van 12:00-15:00 en van 15:00-18:00 willen invullen.

Ook spelende leden blijven de bardienst vervullen. Hierbij houden we ook rekening met trainers, maar dan nóg kan je ingeroosterd worden als er veel ploegen uit spelen en we echt hulp nodig hebben. Zo zorgen we er voor dat iedereen maar weinig aan de beurt is.

Heb je vragen over het inroosteren, neem dan contact op met Jolandavanwijk@skpnet.nl of Vinsent 06-12078901