Update  13-12: Door het toenemende aantal besmettingen in de middelbare scholieren leeftijdsgroep in de regio verlengen we het besluit om de activiteiten op te schorten voor de A, B, C en D jeugd. De A en D mogen wel trainen, mits ze zich aan de RIVM richtlijnen houden, aangevuld met dit advies:

Zit je op het Stanislas? Of is er een huisgenoot positief getest of nog in afwachting van de testuitslag? Je wordt dan dringend verzocht niet deel te nemen aan Avanti-activiteiten.

Naar aanleiding van de sluiting van het Stanislas College en het advies dat we van de GGD (via de gemeente)  hebben gekregen om leerlingen van het Stanislas College te vragen niet naar de sportvereniging te komen (in ieder geval tot maandag 14 december) heeft het bestuur besloten om de zaterdag activiteiten van 12 december voor de A, B en C jeugd niet door te laten gaan.

Ook wordt er deze week niet getraind door de B en de C jeugd. De A jeugd bestaat voor een groot deel uit niet-middelbare scholieren en kan deze week wel trainen, mits zij zich houden aan de RIVM richtlijnen, aangevuld met het gemeentelijke advies dat de Stanisleerlingen niet naar de sportvereniging komen.

We willen graag benadrukken dat we op dit moment naast dit advies mbt tot de Stanislasleerlingen uit veel teams meldingen krijgen van positief geteste, in quarantaine zijnde of verkouden middelbare scholieren. Vandaar dat we dit best ingrijpende besluit moeten nemen.

We vinden het jammer dat we de trainingen en zaterdagactiviteiten moeten stilleggen, maar vinden het belangrijk om zo veel mogelijk ons best te doen om het risico op besmettingen zo laag mogelijk te houden voor onze leden.

Het bestuur Avanti / Post Makelaardij