Aankomende zaterdag wordt er weer een bijzondere bladzijde toegevoegd aan de geschiedenis van Avanti | Post Makelaardij. Het B1 speelt de halve finale om het Nederlands Kampioenschap in Ridderkerk om 14.00 uur. Tijdens deze bijzondere gebeurtenissen merk je de verbondenheid binnen de vereniging. Niet alleen het B1 speelt de halve finale, maar de hele vereniging speelt de halve finale. Dat is door de jaren heen altijd al geweest. Als er een feestje gebouwd kan worden dan zijn de blauw-witte supporters erbij. En natuurlijk het BWD.

Om alvast in de sfeer te komen voor aankomende zaterdag, bijgaand alvast wat inspiratie voor de kledingkeuze. En ook leuk om te zien welke huidige senioren en jeugd spelers we zien op de foto’s in een veel jongere uitvoering.