Na een kolkende Viergang in Pijnacker en afgelopen zaterdag een blauw-wit Ridderkerk, mag nu Den Bosch zich gaan opmaken voor de BWD beleving. Avanti/Post Makelaardij B1 heeft zich geplaatst voor de finale om het Nederlands kampioenschap, die zaterdag zal worden gespeeld in De Maaspoort in ‘s-Hertogenbosch. BWD gaat on tour naar Den Bosch!

De nu al unieke prestaties van de B1 kunnen daar een ultieme climax beleven, waar we natuurlijk met zoveel mogelijk Avantianen bij willen zijn. De wedstrijden tegen Albatros B1 en Dalto B1 hebben laten zien wat het team van Jurgen en Luke kan bereiken als de vereniging achter ze staat.

Meld je daarom zo snel mogelijk aan voor de bus en reis samen naar Den Bosch. We willen zoveel mogelijk bussen laten rijden. Wel zo gezellig.

TICKETS:
Om de finale bij te wonen heb je een kaartje nodig. De kosten daarvoor zijn 3 euro voor jeugd tot 15 jaar en 6 euro voor iedereen vanaf 15. Ga je met de bus mee, dan wordt een combi aangeboden. Vind hier de link om je te verzekeren van een plekje in de bus en op de tribune.

Ga je op eigen gelegenheid dan zijn kaarten bestellen via deze link.

SUPPORTERSVAK:
In de Maaspoort is een supportersvak voor Avanti gereserveerd. Hoe groot dit vak is, weten we op dit moment nog niet. Maar we gaan ervan uit dat we met alle Avanti-supporters één blauw-wit front kunnen vormen.

TIJDEN:
De supportersbussen zullen rond 13.15 uur vertrekken richting Den Bosch. Na de wedstrijd, die start vanaf 15.30 uur,  zullen we naar verwachting om 17.30 uur terug rijden richting het Avanti clubhuis. Ongeacht de uitslag van de finale zullen we daar met alle supporters de B1 huldigen.

KOSTEN:
Met dank aan de steun van een aantal sponsoren, zullen de kosten van de combi laag uitvallen. De kosten voor bus en toegang zullen daarom uitkomen op ongeveer € 7,50 voor jeugd tot 15 jaar en € 11,00 voor iedereen vanaf 15 jaar (afhankelijk van de hoeveelheid aanmeldingen en sponsors). Het combi-ticket wordt betaald voordat je de bus in gaat. Mocht je nog wat willen bijdragen aan de bussen, zodat zoveel mogelijk leden mee kunnen, dan is dat natuurlijk altijd welkom, Stuur dan een mailtje naar eriklos@hotmail.com

AANMELDEN?
Wil je mee met de bus en gebruik maken van de combi regeling, meld je dan zo snel mogelijk aan via deze link.

Op naar wéér een prachtige Avanti-dag in Den Bosch!

Tenslotte, om de dag prachtig te houden, heeft het KNKV een aantal huisregels met ons gedeeld, waaraan wij ons als nette Avantianen uiteraard zullen houden. De belangrijkste:

• Het is verboden dranken, glaswerk, plastic flessen, blik, vuurwerk, wc-papier, confetti, wapens, giftige, (licht brandbare) of (licht) explosieve materialen en voorwerpen, die gevaar opleveren voor speelsters en bezoekers, mee te nemen op straffe van inbeslagname.
  • Blokkeer géén paden, uitgangen, trappen of brandblusmiddelen.
  • Shooters zijn NIET toegestaan
  • Er geldt een algeheel rookverbod.
  • Het is niet toegestaan eigen consumpties mee te nemen en/of te nuttigen.
  • Het is niet toegestaan zonder toestemming van de organisatie het speelveld te betreden.
  • De bezoekers kunnen worden vooraf gefouilleerd. Aan degene die zich daaraan niet onderwerpt, kan de toegang worden geweigerd.
  • Toeschouwers zijn verplicht de aanwijzingen van de organisatie op te volgen.
  • Bezoekers zijn verplicht zich te houden aan voorschriften en/of aanwijzingen van de organisatie.
  • Het is verboden om tegen de LED-boarding aan te staan of er overheen te klimmen c.q. stappen.

KORFBAL. EVENTS-APP
Het publiek in de Maaspoort kan tijdens de finale gebruik maken van de Korfbal. Events-app. Deze is al voor de finale te downloaden via de App Store en Play Store onder de naam KNKV Events. In de app:

• Nieuws over de finales
  • Programma
  • Namen, rugnummers en foto’s van spelers en coaches
  • Kiezen Player of the match

Kortom genoeg om op te verheugen en nog veel meer komt onze kant op tot zaterdag, als alle puzzelstukjes zullen samenvallen.

Tot zaterdag in Den Bosch!