De Familyday is terug!

‘Femmeleedee’, is hoe dé afsluiting van het seizoen vroeger beschreven werd. ’s Ochtends begon het met een toernooi voor de jeugd. Iedereen werd ingedeeld in een gemixt team van jong en oud, tenzij je je afschreef voor die dag. Bij de volwassenen was het een middag sport en spel met een zelf samengesteld team, vaak ook gevormd door families. Ooms, tantes, neefjes, nichtjes representeerde samen met Avantianen uit hun familiekring de teams op deze dag. Na de diverse spelen, waarvoor je dus helemaal niet te hoeven kunnen korfballen, werd er als één grote familie gegeten en gedronken rond de barbecue.

Voor de oudere Avantianen heeft deze dag geen uitleg nodig, voor de nieuwere is het misschien nog slechts een naam. Wij vinden dat dit weer dé afsluiting van het seizoen moet zijn en je begrijpt alleen waarom, als je er zelf bij bent op 29 juni.

Jeugd toernooi

Alle jeugdleden van de C t/m E worden ingedeeld in een gemixt team. We houden rekening met iedereen die zich niet heeft afgeschreven voor 29 juni. Dit doe je gewoon op de gebruikelijke manier, bij het wedstrijdsecretariaat. De teams spelen bij Avanti verschillende spellen tegen elkaar, met als finale spel korfbal! Het jeugd toernooi zal ongeveer van 9.00 – 12.00u zijn.

Senioren toernooi

Iedereen vanaf de B kan een eigen team samenstellen en zich opgeven voor de middag, vanaf ongeveer 13.00u. Dit team hoeft niet uit korfballers of leden van Avanti te bestaan. De enige eisen aan het team zijn minimaal 6 spelers, waarvan 2 dames, en een originele teamnaam en outfit. Met deze teams wordt eenzelfde toernooi gespeeld als in de ochtend. We vragen elk senioren team om €10,- inschrijfgeld om onze kosten een beetje te dekken. Heb je al een team? Schrijf je hier in.

Barbecue

Na het toernooi steken we de BBQ aan voor diegene die zich hiervoor opgegeven hebben. Ook als je niet hebt deelgenomen aan het toernooi kan je gewoon mee eten. De kosten voor de BBQ zijn rond de €15,- pp voor volwassenen, €7,50 voor kinderen. Opgeven kan door hier te klikken.  Tijdens de BBQ zorgen wij voor wat achtergrond muziek en we hebben dit jaar een heus karaoke uurtje toegevoegd! Vanaf 21.30u mogen de voetjes echt van de vloer tijdens het afsluitingsfeest.

Kortom, wij vinden dat jij hier bij moet zijn. Je weet nu wat je te doen staat. Meer informatie volgt de komende tijd. We zien je de 29e!