Wat was het een rare periode. Geen korfbal, maar achter de scherm gingen veel activiteiten gewoon door.
Contacten met sponsoren, leveranciers, stratenmakers en onderhoudsbedrijven. Alles staat gereed voor een spetterende opening van het nieuwe seizoen!

Onderhoud zorgt voor blijvend mooi clubhuis
Niet zichtbaar, maar o zo belangrijk. In deze aflevering onze huis-tegelzetter: Frank Remmerswaal. Je kan weer veilig douchen, de tegels zitten weer vast.
Frank heeft aangegeven het onderhoud na vele jaren over te dragen. Enorm bedankt voor het netjes houden van het clubhuis Frank!
Met een scherpe blik en gouwe handen is het clubhuis altijd in goede handen geweest. Zelfs de bouwfoutjes zijn vaak op vakkundige wijze hersteld. ?

Per 1 juli statiegeld op plastic flesjes
Vanuit de milieumaatregelen betalen wij 15 cent op de inkoop van plastic flesjes. Zowel het water, dubbelfris en AA drink is daarom duurder geworden.
We verhogen de verkoopprijs met 10 cent. De marge voor Avanti wordt hierdoor dus iets kleiner. En dat kan hij oplossen!
Doe de flesjes in de daarvoor bestemde speciale bakken. Dus niet in de afvalbak, want dat levert ons niets op en voor het verwerken van het afval moeten we betalen.
Dubbele winst dus als je het netjes in de bakken doet. Net als bij de glazen flesjes geven we ook op plastic flesjes geen statiegeld terug.
Dat is bij het huidige pinnen geen doen. Vandaar de beperkte verhoging.

Per 1 september nog een wijziging in de kantinecommissie
Na jaren actief te zijn, in en om het clubhuis, ga ik de komende periode wat andere dingen doen.
Er is een grote, actieve commissie die ook de komende zaterdagen voor een prima ontvangst en heerlijk eten gaat zorgen.
vacature voor een nieuwe voorzitter kantinecommissie staat nog open. Maar ook andere uitbreiding, een kleine taak die jij leuk vindt, zijn we geholpen!
De dus wil je iets meer weten? Schiet iemand van de commissie aan of spreek mij aan. Ik ben straks vooral op het terras te vinden! ?

Avanti zijn we met elkaar!
Afgelopen jaren hebben veel kantinecommissieleden zich, in wisselende samenstelling, ingezet voor het clubhuis van avanti.
Mooi om te ervaren dat we met zoveel enthousiasme, en ieders inzet tot mooie dingen in staat zijn. Maar ook de hulp bij de bardienst en het schoonmaken is echt onmisbaar.
Ook als je een andere taak hebt binnen de club vragen we je dringend om ook achter de bar een steentje bij te dragen. Het is echt nodig want gezelligheid zorgt voor drukte.
De hulp van ouders bij bardienst en de schoonmaak is een enorme verbetering gebleken. Jullie enthousiasme werkt echt aanstekelijk.

Enorm bedankt allemaal voor jullie inzet en enthousiasme. Misschien ga ik dat straks wel een beetje missen.

Vriendelijke groet,
Vinsent Hooimeijer