Dinsdagavond 22 Augustus werd de oefencampagne vervolgd in Zoetermeer. Omdat de nieuwe kunstgrasvelden in Pijnacker nog niet klaar zijn werd ook deze wedstrijd verplaatst naar de woonplaats van de tegenstander. Bij De Meervogels werden de kunstgrasvelden ook vernieuwd en daar zijn de velden al wel ruim een week klaar voor gebruik. Avanti kon dus alvast ervaren welke velden we straks ook in Pijnacker gaan krijgen.

Het tweede team van De Meervogels speelt een klasse lager dan Avanti | Post Makelaardij 2, maar daar was in de eerste helft niets van te merken. De Pijnackernaren werden afgetroefd in felheid en beleving. Na een 8-8 stand bij rust, werd in de tweede helft uit een ander vaatje getapt en werd na de 9-9 een gat geslagen naar 9-15. Het verschil van zes doelpunten verschil bleef tot het einde van de wedstrijd in stand. Eindstand 13-19.

Foto’s

Doelpunten: Gerben (3), Pim (3), Ruben (3), Jona (2), Yvette (2), Amber, Amy, Danielle, Jasper, Marlon en Milou.