Zaterdag 16 november is het zaalseizoen gestart voor de vlaggenteams van Avanti/Post Makelaardij: 1, 2, A1 en B1.
De KNKV regelt de scheidsrechters voor deze wedstrijden, wij dienen bij deze wedstrijden de jurytafel te bemannen.

Aan de jurytafel zit een juryvoorzitter, een bediener van de schotklok en een  bediener van de tijd/score bord.
Op dit moment zijn er nog te weinig vrijwilligers om de thuiswedstrijden op dit vlak in goede banen te leiden.

Dus zijn we op zoek naar spelers, oud-spelers, ouders die Avanti/Post Makelaardij kunnen helpen.
Diepgaande kennis van de wedstrijdregels is niet nodig.

Kom je regelmatig een wedstrijd bekijken vanuit de tribune? De beste plek heb je aan  de rand van het speelveld in de zaal zelf!

Natuurlijk zetten we je niet ongeoefend achter de knoppen. Tijdens een trainingsavond van de teams kan er een instructie gegeven worden voor het bedienen van de schotklok en de tijd/scorebord.

Heb je interesse en/of nog meer vragen, stuur een mailtje naar frederik_rotsaert@hotmail.com of avantischeidsrechters@gmail.com.

Met vriendelijke groet,

Frederik Rotsaert