Terwijl de andere jeugdtoppers in de Viergang een clinic kregen van de selectie, lagen de toppers van de E1 en E2 heerlijk in het zand. Kees, Manon en Daniëlle nemen de voorbereiding op de zaal heel serieus en lieten de teams deelnemen aan het beachkorfbal in het Zuiderpark.

Zowel voor de trainers, spelers als de vele ouders was het in 1 woord genieten. Het is best lastig dat een bal in het zand niet stuitert. Dan moet je ook nog eens meer werken om van de grond te komen en ook het lopen is echt wat moeilijker in zand dan op kunstgras of op de zaalvloer.

De eerste wedstrijd was daarom even wennen, maar daarna ging het echt goed. De E1 en E2 zijn beide kampioen geworden op het veld met veel doelpunten voor. Ze trainen samen en dat was vandaag ook te zien. Leuke combinaties, maar vooral de stralende gezichten tijdens de gehele wedstrijd. Wat een fanatisme van alle spelers! Het leek soms bijna beachrugby hoe er voor de bal werd gestreden. Het resultaat: een hele mooie tweede plaats. Iedereen heeft gescoord.

Heerlijk om zo de zaal in te gaan. Kom zeker eens kijken naar de E1 of E2: ze laten leuk korfbal zien. Kees, Manon en Danielle, dank voor het regelen! En Avant|Flexcom 1 & 2: de selectie E1/E2 kijkt uit naar de privé clinic!