Het Avanti verslaggevingsteam bestaat uit een aantal mensen die zich met verschillende onderdelen bezighouden. Naast AvantiTV en het bijhouden van de Social Media wordt van de wedstrijden van Avanti 1 een verslag op de website geplaatst.

Voor het komende seizoen zijn we op zoek naar verjonging in het team dat de verslaggeving van de selectie verzorgt. Het huidige team heeft inmiddels een behoorlijke leeftijd bereikt en doet al een groot aantal jaren verslag op de website over het wel en wee van de selectie.

Waar mogelijk wordt elke week een verslag van de wedstrijd van Avanti 1 geschreven en inclusief foto’s op de website geplaatst. Ook het 2e wordt regelmatig bij de verslaggeving meegenomen.

Buiten de wedstrijden wordt er ook verslag gedaan van andere activiteiten van de selectie.  Zoals de clinic van de selectie voor de Avanti jeugd of het trainingskamp in Barcelona.

Heb je zin en tijd om af en toe een verslag te schrijven en ook deel uit te maken van dit team stuur dan een mail naar:

communicatie@avantikorfbal.nl

Er is inmiddels een flink archief met wedstrijdverslagen, zie hieronder. Ook oudere seizoenen zijn hier terug te vinden.