Afgelopen seizoen had de E2 (Elias, Ingmar, Anna, Carice en Merel) de meeste loten verkocht in de Grote Club Actie. In februari hebben we de prijs aan ze uitgereikt. Een teamuitje!
Maar ja, toen kwam corona ☹. Geen teamuitje dus.
En na de zomer zaten ze niet meer bij elkaar in het team en kwam het er ook niet meer van om nog een uitje met het oude team te organiseren. Maar ja, ze hebben natuurlijk nog steeds wel een prijs verdiend!
Dus hebben we afgelopen week 5 enveloppen verstuurd met een kadobon van BijOns! Op de eerste beste zonnige dag deze winter kan je ze tegenkomen bij de ijswinkel voor een lekker ijsje of chocolaatje!

Elias, Ingmar, Anna, Carice en Merel hadden samen 96 loten verkocht! Dat alleen al leverde € 230,40 voor de club op (Avanti krijgt € 2,40 per verkocht lot). Afgelopen seizoen was de totale opbrengst van de grote clubactie € 1.750,00.

Dit jaar kunnen we de inkomsten van deze actie extra goed gebruiken! En willen we graag inzetten op minimaal een verdubbeling van dit bedrag! Als ieder Avantilid 5 lootjes verkoopt, dan wordt de verdubbeling zelfs een verviervoudiging!!

Dus zet je beste (online) beentje voor en verkoop zoveel mogelijk loten! Het is zo makkelijk dit jaar: stuur de link naar je online verkooppagina per mail of whatsapp naar je familie/vrienden of zet hem op je sociale media!
Link kwijt? Mail naar groteclubactie@avantikorfbal.nl

Wil je toch liever uit een boekje verkopen? Dat kan ook nog steeds! Vraag aan de coronacoordinator op je trainingsavond op zij een boekje uit de kantine kunnen halen voor je.