Meedoen aan de Grote Club Actie betekent voor de club altijd een mooie inkomsten, omdat 80% (!) van de opbrengst voor de club zelf is.
Dit jaar willen wederom een groot deel van de opbrengst inbrengen in de jeugdopleiding. En als iedereen mee doet (zie hier verder onder hoe) wie weet, houden we ook nog wat geld over voor enkele kleinere projecten die nog op de wensenlijst staan!

Elk lid heeft gisteren (zaterdag 24 september) een mail van ons met daarin de link naar zijn/haar persoonlijke pagina. Ook zijn de verkoopboekjes voor de spookies t/m de C uitgedeeld afgelopen week. Er kan dus sinds gisteren al verkocht worden!

Het team dat de meeste lootjes verkoopt wint een teamuitje.

HebĀ  je de link niet ontvangen of heb je andere vragen: groteclubactie@avantikorfbal.nl