Grote Clubactie bij CKV Avanti!

Dit jaar zal CKV Avanti weer deelnemen aan de Grote Clubactie die inmiddels is gestart op zaterdag 15 september. Net als de vorige editie kost een lot € 3,00 waarvan 80% rechtstreeks naar de clubkas van Avanti gaat!

Het doel waarvoor we geld inzamelen is net als vorig jaar “een inschiet-/dubbelschietveld”! Het afgelopen jaar hebben we enkele acties gehouden voor dit doel. We zijn inmiddels een heel eind maar we zijn er nog niet. In de aankomende GCA nieuwsbrieven meer informatie hierover.

De komende weken kunnen de jongste jeugdteams (t/m B) langs de deuren en bij buren en familieleden aan kloppen om zoveel mogelijk loten te verkopen! Zaterdag 22 september ontvang je van je trainer een lotenboekje! Let goed op, het is van belang dat mensen niet alleen hun bankrekeningnummer invullen, maar echt het complete IBAN nummer, anders kunnen wij het lot niet invoeren in het systeem! Is je lotenboekje vol? Stop hem dan in de doos van de Grote Clubactie achter de bar en pak een nieuw lotenboekje van de stapel. Vergeet je naam en teamnummer niet op het boekje te schrijven!! Natuurlijk zijn er prijzen voor de beste verkopers! Welke dat zijn wordt ook bekend gemaakt in de aankomende GCA nieuwsbrieven.

De overige leden (A- jeugd en senioren) roepen we ook op om een steentje bij te dragen en te helpen met het realiseren van het doel. Ieder verkocht lot is er weer één!

SUPERLOT:
Net als vorig jaar willen we het SUPERLOT onder de aandacht brengen! Speciaal voor sponsoren, zakelijke relaties of andere bedrijven. Een extra kans voor de vereniging om nog meer opbrengsten binnen te halen voor de clubkas. Het SUPERLOT heeft een verkoopprijs van € 150,- en van deze prijs gaat 80% naar de clubkas. De koper van het SUPERLOT ontvangt een pakketje van 50 loten en maakt dus 50x kans op de Grote Clubactieprijzen! Alle kopers van een SUPERLOT krijgen een vermelding op de website van Avanti. Help de vereniging en informeer in jouw/of die van je ouders zakelijke kring wat je kunt doen.

Kids Clubactie:
Inmiddels is ook de Kids-website live. Onze jonge lotenverkopers vinden hier onder andere tips om meer loten te verkopen, informatie over de 20-loten actie en de landelijke Kids-verkoopwedstrijd. Tevens komen er gedurende de actieperiode prijsvragen online waarmee lotenverkopers kans maken op leuke prijzen.
Kijk snel op www.kids.clubactie.nl

Voor meer informatie over de Grote Clubactie ga naar http://clubactie.nl of stuur een mail naar sponsor@avantikorfbal.nl

Met sportieve groet,

De GCA commissie