Na een heerlijke welverdiende vakantie was het weer eens tijd om lekker te gaan trainen!

We begonnen weer zoals gewoonlijk met het treintje. Vervolgens werd de groep in tweeën gesplitst. De spookies begonnen met een heel leuk parcours waarbij ze onder andere moesten stuiteren met een bal en de bal tegen de muur gooien en dan weer vangen. Dit ging bij veel kinderen al heel erg goed! De kangoeroes gingen toen een ren spel doen waarbij Anna al heel goed met de bal kon stuiteren.

Daarna gingen de spookies aan de gang met schieten. Waarbij Jesse al heel goed heeft laten zien dat hij heel goed kan vangen! En Marit had wel 7 keer bij ieder dopje raak geschoten! De kangoeroes deden ook een schietspelletje, waarbij ze iedere keer als ze bij alle 3 de palen raak schoten er een puzzel stukje bij kregen.

Bij Liam vlogen alle balen er steeds in.

Vervolgens gingen de spookies een lummelspel spelen, waarbij Gijs en Levi zelfs al schijnworpen gingen gooien! Bij de kangoeroes gingen ze ondertussen al oefenen om met 1 hand te gooien. Waarbij Siem al heel goed aan de andere kinderen liet zien dat je dan met je ene been naar voren moet staan.

De training eindigde voor de kangoeroes met een hele leuke estafette, waarbij Tijmen het allerhardst over de baan kon rennen.

En de spookies deden nog een partijtje, wat al heel goed ging. Gelukkig maar, want a.s. zaterdag spelen de oudste spookies een wedstrijdje tegen de kinderen van Die Haghe in de Sportcampus in Den Haag.

We verzamelen met Nora, Loís, Faith, Gijs, Jesse, Levi, Owen en Fynn én alle supporters om 8.15 uur bij Avanti. Vergeet niet je Avanti-shirt (of een blauw shirt) mee te nemen! Het wedstrijdje is om 9.00 uur.

De andere kinderen trainen om 9.30 uur in de Viergang.

Tot zaterdag allemaal!