Afgelopen zaterdag stonden we weer om half 10 met frisse koppies in de zaal.  Ondanks dat het weer vroeg was, deed iedereen gezellig mee. Omdat we het laatste half uur van de training een leuke verrassing hadden, werden de kinderen meteen weer in 2 groepen verdeeld.

Bij de kangoeroes begonnen we met een lijnenspel, waarbij de kinderen met de bal in hun handen naar lijn 1 t/m 4 moesten rennen. Hierna gingen de Kangoeroes schieten en als je gescoord had, mocht je een diertje verder verplaatsen in de ladder Sommige kinderen konden hierbij zelfs al op de F-paal!

Bij de spookies hebben ze alleen maar partijen gedaan, waarbij Klaas al meteen op de rode paal scoorde en Marit al heel goed liet zien dat ze goed kan gooien.

Aangezien het vandaag de laatste training was dat iedereen aanwezig was, gingen we als afsluiter verstoppertje in het donker doen met alle kinderen. De kinderen verstopten zich in alle hoeken en gaten van de zaal en hadden veel lol.

Nora, Romy, Maud, Jule, Sara en Marit op de kast geklommen.
“Wie wil er zoeker zijn?”

A.s. zaterdag is de laatste keer dat we met z’n allen in de zaal zijn; de oudste Spookies spelen een wedstrijdje tegen de kinderen van DES en de andere kinderen gaan meedoen met de laatste zaaltraining, voordat we weer lekker het veld op gaan.

We starten met zowel de training als het wedstrijdje om 9.30 uur en de volgende Spookies gaan met de wedstrijd meedoen: Loïs, Nora, Faith, Owen, Levi, Gijs, Jesse en Fynn, waarbij Patrick en Marije de coaches zullen zijn en Alwin de scheidsrechter.

Vanaf de tribune hadden de ouders goed zicht op de verstopplekken.

Het verdere programma voor de weken erna is als volgt:

vrijdag 22 maart:        17.00 – 19.00 eten en spelletjes in de kantine voor alle kinderen

zaterdag 23 maart:    9.30 eerste veldtraining voor de Kangoeroes en Spookies

10.30 oefenwedstrijdje op het veld nieuwe F-ploegen

Zaterdag 30 maart`; 9.30 vriendjes- en vriendinnetjestraining

10.30 Paaseieren zoeken georganiseerd door de jeugd-NAC (wel even aanmelden van tevoren)

Tot zaterdag allemaal!