Afgelopen zaterdag hebben de kinderen weer goed hun best gedaan.

De Kangoeroes begonnen na het treintje met wc-tikkertje, waarbij het nieuwe meisje Eva al heel goed mee deed.

Daarna gingen de trainers pittenzakjes en hoepels weggooien die de kinderen weer terug moesten brengen bij de juiste trainer.

Na de drinkpauze werd er geschoten en mocht je een diertje in de ladder opschuiven als je gescoord had. Dit ging al heel goed en er werden veel doelpunten gemaakt. Uiteindelijk eindigden we met het roverspel met Romy als politieagent.

Bij de Spookies kregen we zaterdag hulp van Gaby als trainster, omdat Amy zelf een wedstrijd moest spelen en er niet bij kon zijn. Fijn dat Gaby kon komen helpen!

We begonnen de training met politie en boefje, waarbij Jule en Sara al goed samenwerkten.

Verder werd er gewerkt aan de baltechniek door middel van kleine oefeningen met de bal. Dit is belangrijk, omdat je dan steeds handiger wordt met de bal en dat kun je dan weer goed gebruiken bij de wedstrijdjes.

Verder deden we een spel met overgooien en daarna moest je een speelkaart pakken en het getal op de kaart was het aantal doelpunten dat je moest proberen te scoren. Ook dit ging prima en er werd een hoop gescoord. Goed zo!

Bij de estafette die hierna volgde, wonnen Klaas en Marit en we eindigden de training met een partijtje.

Tot zaterdag weer!