Het is alweer vijf jaar gelden sinds de eerste AvantiTV online kwam. Inmiddels zijn we 46 afleveringen verder, maar staan er op het Avanti korfbal YouTube kanaal ook 14 nieuwsflitsen, 10 afleveringen 2tegen1, 6 Korfbal League updates, diverse wedstrijden, promo’s, de mooiste doelpunten van Rick van den Blink en ander bewegend beeld. In totaal 126 video’s. En daar willen nu graag structureel livestreams aan toevoegen. Om dat goed te doen hebben we echter minimaal 1000 abonnees nodig.

Ben je dus nog geen abonnee van het Avanti Korfbal YouTube kanaal, maar kijk je wel regelmatig naar de video’s, klik dan nu op de abonneer-knop. Het kost je niets en je mist nooit meer een aflevering. Maar misschien wel belangrijker: je hoeft ook geen wedstrijden te missen van Avanti/Post Makelaardij 1 of één van de andere teams.

En doe je het niet voor ons, doe het dan voor Stefan Hogervorst en de rest van de selectie.