Bij de enquête van vorig jaar was VEO sterk favoriet, om ook dit jaar te bezoeken tijdens Hemelvaartsdag. Hoewel wij jaarlijks willen schakelen tussen de verschillende toernooien, konden wij deze overtuigende voorkeur niet negeren. We gaan dus wederom naar Voorburg!

Hemelvaartsdag valt dit jaar op 21 mei en valt buiten de meivakantie. Het toernooi is voor de F t/m de senioren (wedstrijd/recreatief). Het toernooi lijkt elk jaar populairder te worden, met veel verenigingen uit de omgeving.

Sportpark Westvliet ligt op een kleine acht (fiets)kilometers van Avanti. VEO verzoekt ons om zoveel mogelijk op de fiets te komen en dat bleek vorig jaar goed gelukt. Voordeel is ook, dat je dan je tweewieler voor de ingang mag parkeren.

Bespreek met je team, wie er allemaal mee wil en geef je persoonlijk op. Ook als er maar een paar meegaan of je misschien wel de enige bent, dan is dat geen probleem. We gaan op basis van de inschrijvingen teams formeren, zodat iedereen zoveel mogelijk op zijn/haar eigen niveau kan presteren. Voor de jongere spelers: vergeet ook niet even aan je ouders te vragen of je die dag wel kunt!

Naast spelers hebben we ook coaches en scheidsrechters nodig. Bij voorbaat dank als een aantal van jullie dit (weer) zouden willen doen. Dit kan je aangeven op het inschrijfformulier. De organisatie houdt er rekening mee als je zowel wilt spelen als coachen/fluiten, dus dat kan samen.

We zullen twee wedstrijden moeten fluiten per opgegeven team. Dat zijn er opgeteld waarschijnlijk te veel voor het aantal scheidsrechters, dat zich opgeeft. Daarom verwachten we dat ook alle senioren en A-junioren een of twee wedstrijden moeten fluiten. Ouders die willen meehelpen met coachen/fluiten worden ook uitgenodigd, om via het inschrijfformulier zich aan te melden.

Je kunt inschrijven via een elektronisch formulier, dit formulier is via volgende link te openen: https://rebrand.ly/avanti-hvt-i

Dit jaar zijn er wederom geen inschrijfkosten. De uiterste datum voor inschrijven is 21 maart, maar hoe eerder hoe beter.

De komende weken houden we jullie via de wekelijkse nieuwsbrief van Avanti op de hoogte van de stand van zaken.

René Deijk en Michel de Kok

toernooicie@avantikorfbal.nl