Hemelvaartstoernooi 2024

We zijn er lekker vroeg bij dit jaar, maar het hemelvaartstoernooi komt er weer sneller aan dan je denkt! Het toernooi is voor de F t/m senioren (wedstrijd/recreatief) en zal dit jaar plaatsvinden op donderdag 9 mei.

Let op: voor sommigen zal dit jaar het toernooi in de meivakantie vallen, dus check vooral even of je geen vakantie gepland hebt staan 😉

Afgelopen jaar zijn we met in totaal 18 teams naar VEO afgereisd, wat voor veel gezelligheid zorgde. Er werd ingevallen waar nodig, maar er werd ook aangemoedigd en gekeken bij elkaars wedstrijden. Uit de enquête van vorig jaar is gebleken dat een overduidelijke meerderheid weer naar VEO zou willen met hemelvaart. Vandaar dat we gekozen hebben om dit jaar weer naar het VEO toernooi te gaan en wellicht dat we volgend jaar voor de afwisseling weer eens gaan kijken naar een hemelvaartstoernooi bij een andere vereniging.

Bespreek dus vooral met je team (of andere teams) wie er allemaal mee wil doen en geef je dan persoonlijk op via onderstaande link. Ook als er maar een paar meegaan of je misschien wel de enige bent, dan is dat geen probleem. We gaan op basis van de inschrijvingen teams formeren, zodat iedereen zoveel mogelijk op zijn/haar eigen niveau kan presteren. Voor de jongere spelers: vergeet ook niet even aan je ouders te vragen of je die dag wel kunt!

Coachen en Fluiten:
Naast spelers hebben we ook coaches en scheidsrechters nodig. Bij voorbaat dank als een aantal van jullie dit (weer) zouden willen doen. Dit kan je aangeven op het inschrijfformulier. De organisatie houdt er rekening mee, als je zowel wilt spelen als coachen/fluiten, dus dat kan samen.

We moeten maximaal twee wedstrijden fluiten per opgegeven team. Dat zijn er opgeteld waarschijnlijk te veel voor het aantal scheidsrechters, dat zich opgeeft. Daarom verwachten we dat ook alle senioren en A-junioren een aantal wedstrijden moeten fluiten. Ouders die willen meehelpen met coachen/fluiten worden ook uitgenodigd, om zich via het inschrijfformulier aan te melden.

Inschrijven:

Dit jaar zijn er wederom geen inschrijfkosten. De inschrijfperiode van VEO is nog niet bekend, maar afgelopen jaar was deze erg kort. Dit jaar verwachten we dat weer, dus wacht daarom niet te lang met inschrijven bij ons. Inschrijven kan t/m woensdag 6 maart.

We zullen elke week een update geven in het blad over wie zich al hebben ingeschreven.

Feedback
Als je niet wilt deelnemen aan het VEO-hemelvaartstoernooi, maar wel feedback hebt voor ons, dan kun je ons dit ook laten weten via het onderstaande formulier. We horen het graag als jullie opmerkingen hebben.

Je kunt je inschrijven via de link: https://rebrand.ly/avanti-hvt-i

Voor vragen kun je altijd mailen naar: toernooicie@avantikorfbal.nl

Michel de Kok & Heleen Bes