Avanti/Post Makelaardij heeft kennis genomen van het droevige bericht dat Chris Couprie, echtgenoot van Erna Feijge, bonusvader van Nikki van Trigt en Vriend van Avanti, zondag 31 maart jl., na een kort ziekbed, op 64-jarige leeftijd is overleden.

Hoewel geen korfballer van huis uit, was Chris naast Erna een vast gezicht langs de lijn bij de wedstrijden van Avanti/Post Makelaardij 1. Niet vanaf het terras, want daar vandaan kon hij de verrichtingen van Nikki en de rest van het team niet dichtbij genoeg volgen. Als trots supporter miste hij geen thuiswedstrijd en ook uitwedstrijden konden geregeld op zijn interesse rekenen.

Tijdens de in 2019 door de selectie georganiseerde tapas-avond, leidde hij als een ware chefkok de keukenbrigade. Koken was, net als muziek, een grote passie voor Chris.

Namens alle leden van Avanti/Post Makelaardij wensen we Erna, Nikki, verdere (klein)kinderen, familie en iedereen die dichtbij Chris stond, alle sterkte om dit verlies een plekje te geven.

Avanti/Post Makelaardij verliest met het overlijden van Chris een trouw supporter en Vriend.