Avanti heeft het plan om een ‘blaashal’ realiseren, zodat de leden in de winter dichtbij de kantine kunnen sporten. En zodoende meer betrokken blijven bij onze club. Hierbij hebben we jullie financiële steun nodig.

Avanti wil een deel van de hal bekostigen met obligaties. Het idee is om geld te lenen van leden, ouders, vrienden van Avanti en iedereen die Avanti wenst te steunen. Natuurlijk krijg je hierover gewoon rente. Dit is zowel voor de club als voor jullie aantrekkelijk. Hierbij is het plan dat we door een externe partij worden ondersteund: obligatieplan.nl.

Obligatieplan.nl komt deze aanpak op woensdag 20 april toelichten. Uiteraard kan je ook alvast kijken op de site van obligatieplan.nl voor meer informatie.

Kom op woensdag 20 april naar de Avanti kantine. Iedereen is welkom!

19.15 uur inloop
19.30 aanvang informatieavond