Avanti | Post Makelaardij 2 behaalde alweer de derde overwinning in de reserve Ereklasse. En naast de twee punten is het ook leuk om naar het korfbalspel van het tweede te kijken. De wedstrijd werd al in de eerste helft beslist (5-10) waarna over en weer scorend een 9-14 eindstand werd bereikt.

Zaterdag 7 Oktober speelt Avanti | Post Makelaardij 2 alweer de laatste veldwedstrijd voor de start van het zaalseizoen. De ploeg van Peter van Duijn staat momenteel op de tweede plaats welke recht geeft op het spelen in de kampioenspoule van de reserve Ereklasse. Dat zou natuurlijk een gigantische stunt zijn als dat zo blijft. Echter aankomende zaterdag komt TOP/IAA Fresh 2 op bezoek waar in Sassenheim met 15-11 van verloren werd. Bij een gelijkspel of overwinning (met meer dan vier doelpunten verschil) blijft Avanti op de tweede plaats. Maar wat de uitslag ook gaat zijn, het team kan trots zijn op het vertoonde spel en ontwikkeling die zij doormaken.

Doelpunten: Jasper (4), Danielle (2), Gerben (2), Marlon (2), Pim (2), Amber en Yvette

Andere uitslag:
TOP/IAA Fresh 2 – Fortuna 2  15-23

Stand:

Amber scoort hier de 4-9: