Zaterdag brengt de crew van AvantiTV de wedstrijden van Avanti/Post Makelaardij 1 en Avanti/Post Makelaardij 2 tegen respectievelijk De Meeuwen 1 en Oranje Wit (D) 2 live via het Avanti korfbal YouTube kanaal. De wedstrijd van het eerste zal van commentaar worden voorzien door Alwin Blijleven en Ruben Post. Zie hieronder de link naar beide wedstrijden.

Lijkt het jou nou ook leuk om bezig te zijn met het maken van een live uitzending? Bijvoorbeeld door het bedienen van de camera. Of misschien wel als een echte regisseur schakelen tussen de verschillende beelden en te bepalen wat de kijker te zien krijgt. Of ben jij meer iemand voor  het geven van commentaar, het analyseren van de wedstrijden of ben je een technische duizendpoot die zijn steentje bij wil dragen? Loop dan zaterdag even langs of stuur een mailtje naar livestream@avantikorfbal.nl. We leren nog elke wedstrijd, dus als er een keer iets fout gaat, hoef je echt niet op je knieën je verontschuldigingen aan te bieden. We proberen gewoon iets moois neer te zetten en daarmee Avanti/Post Makelaardij in de schijnwerpers te zetten. Zodat nog meer mensen zien wat voor mooie vereniging we zijn.