In oktober en november 2019 hebben de jeugdleden weer hun uiterste best gedaan om zoveel mogelijk loten van de Grote Clubactie te verkopen. Niet alleen om zo de clubkas te spekken, maar ook om een leuk uitje voor het team te winnen.

Er is 1 team dat 96 loten verkocht heeft, maar willen we toch ook nog even een speciale vermelding maken van de nummer 2 verkopers. De F1 had maar 10 loten minder verkocht dan het nummer 1 team. De F1 heeft een kadobon gekregen om met het team en coaches een lekker ijsje te gaan eten!

In het totaal zijn er een kleine 750 loten verkocht en dat leverde de club zo’n 1750 euro op! Het winnende team, de E2, reikte op 1 februari de cheque van de Grote Clubactie uit aan de voorzitter van Avanti/Post Makelaardij en ontvangt van hem de tegoedbon voor het teamuitje!

Ook hebben we in het najaar meegedaan aan de Rabo Clubsupport actie. Online kon er gestemd worden op Avanti en dat is massaal gedaan! Meer dan 3.000 euro hebben we hiermee verdiend. Dank aan iedereen die de berichten op sociale media gedeeld hebben en zo veel stemmen voor Avanti voor elkaar hebben gekregen!

Ontzettend bedankt voor iedereen die meegedaan heeft aan beide actie’s!!