Even voorstellen. Ik ben Patty Pijper, al zo’n 40 jaar lid van Avanti. Jullie kennen mij misschien als vrijwilliger bij de vereniging, moeder van Linde en trouw supporter. Daarnaast ben ik ook eigenaar van MOMA. Mozaïek- en massagestudio aan de Delftsestraatweg 26 in Pijnacker. En sponsor van Avanti.

Een mozaïek workshop volgen bij MOMA is altijd een gezellig feestje. Ik verzorg verschillende workshops voor beginners en gevorderden. Je kunt een workshop volgen van 1 dagdeel of van meerdere dagdelen. Alles kan en mag. Ook kan ik een workshop op locatie verzorgen.

Alle workshops zijn inclusief te mozaïeken object, materialen (glas of keramiek), voeg + voeginstructie, koffie/thee en iets lekkers.

Geef een andere invulling aan je vriendinnenuitje, vrijgezellenfeest, familie-uitje, bedrijfsuitje of kinderfeestje. Beleef een creatieve workshop bij MOMA.

MOMA maakt je blij!

Een polariteitsmassage ondergaan bij MOMA is pure ontspanning. Het is een massagevorm waarbij zowel fysiek als energetisch wordt gewerkt. Om de doorstroming van energie te stimuleren werk ik enerzijds met massagegrepen die direct het gespannen weefsel losmaken en anderzijds met polarisaties, verbindingsgrepen, die ondersteunen in het vrij doorstromen van energie.

Bij een Polariteitsmassage ga ik er van uit dat je als mens op verschillende niveaus functioneert: fysiek, emotioneel, mentaal en spiritueel. De massage heeft als doel deze niveaus met elkaar in verbinding te brengen. Een klacht, of deze nu fysiek is of emotioneel, is een uiting van een disbalans op meerdere niveaus. Ik werk daarom met massagegrepen die afgestemd zijn op deze verschillende niveaus: aarde-, water-, vuur-, lucht- en ethergrepen. Ook wel de vijf elementen genoemd.

Natuurlijk hoef je niet te wachten tot je klachten hebt om gemasseerd te worden. Ben je druk geweest, heb je behoefte aan ontspanning, of wil je een moment voor jezelf? Ook dan kan je terecht bij MOMA voor een ontspannende massage op de massagetafel of in de massagestoel.

MOMA geeft warmte, energie en ontspanning!

Voor meer informatie zie de website Moma-Mozaiek.nl of Moma-massage.nl
Ik zie jullie graag in mijn studio, Patty 06-12927715