De kop is er af. De eerste vergadering nieuwe stijl hebben we al weer achter ons liggen. En voor ons ligt een mooie uitdaging met nieuwe ervaringen op het terras en in de keuken bij Avanti.

Gediplomeerde toppers bij Avanti
Afgelopen maanden zijn de studiebollen van de commissie er in geslaagd de benodigde papieren te behalen.
Michel de Groot is geslaagd voor Sociale Hygiëne, Stefan vd Spek kunnen we nu roepen om gediplomeerd de AED te bedienen en Jolanda van Wijk kan de AED nu op een Sociaal hygiënische manier bedienen, want die heeft beide cursus afgerond.
Super dat jullie de extra tijd hebben genomen om te leren zodat Avanti weer een stuk wijzer is geworden. Gefeliciteerd!

Corona maatregelen bij Avanti
Ook wij zijn gehouden aan de RIVM maatregelen. Daarom geldt bij Avanti: Anderhalve meter afstand op het terras en zittend genieten van je consumpties!

protocol Avanti 16 augustus 2020

Keuken Avanti i.t.t. eerder gecommuniceerd protocol WEL open
Afgelopen week stond het menu van 7 maart nog op de spiegel: Verse tomatensoep. Nu 5 maanden verder verzorgen wij wederom VERSE tomatensoep. De keuken is open, al maken we nog geen herrie’s en is de kaart iets beperkter. Maar uiteraard nog keuze genoeg voor een lekkere hap, tosti of iets anders.

Wijziging kantinecommissie
Afgelopen jaar Heeft Fiona van den Bergh ons ondersteund bij het schoonmaken en openen van het clubhuis. Komend jaar geeft zij de voorkeur voor andere vrijblijvende taken binnen Avanti. Fiona, dank je wel voor je deelname aan de commissie en we blijven elkaar gelukkig gewoon tegenkomen bij Avanti.

De commissie bestaat uit 11 personen, met “een aanvulling”
De commissie bestaat inmiddels uit een 11 tal. (Koen staat niet op de foto*) Als aanvulling op dit 11 tal gaan we het komend jaargebruik maken van een groep leden die het afsluiten van het clubhuis voor hun rekening nemen. Ervaring uit de praktijk leert dat dat toch een heel secuur werk is. Dat merkt Frank meestal op zondagmorgen bij het opnemen van de meterstanden. ? Fijn dat we meer structuur krijgen in deze lang gekoesterde activiteit.

*foto is genomen voor 12 maart 2020!

Voor het coördineren van de schoonmaak en het openen op zaterdag zijn wij op zoek naar 2, liefst 3 vrijwilligers. Dan ben je ongeveer eens in de 10 weken aan de beurt om op vrijdag tussn 19.00 en 20.00 uur de teams te begeleiden bij de schoonmaak. De zaterdag ochtend daarna mag je dan direct zelf openen. Tijdens het veld seizoen om 8.00 via de bakker en tijdens de zaal periode mag je uitslapen. Dan starten we rond 10.00 op.

Heb jij zin om de commissie te versterken, schiet één van ons dan rustig aan of mail naar facilitair@avantikorfbal.nl.

Heel veel mooie uren op het terras gewenst!

Met vriendelijke groet,
Namens de kantinecommissie,