Zaterdagavond spelen Avanti 2 (17.45 uur) en Avanti 1 (19.30 uur) bij KCC/SO naturel hun eerste officiële competitiewedstrijd in de Korfbal League.

Voor de supporters die hun ploeg willen steunen in Capelle aan den IJssel, volgt hierbij de informatie ten aanzien van toegangsprijzen en toegangscontrole bij KCC.

• Niet leden: 16 t/m 64 jaar: 6 Euro.
  • Niet leden: jeugd t/m 15 jaar en ouder dan 65: 3 Euro.
  • Bezoekers met een geldige (digitale) KNKV pas of Korfbal League pas: gratis.

De kassa gaat op zaterdag een kwartier vóór aanvang van de wedstrijd van het tweede open. Toegang tot de zaal is dan alleen nog mogelijk met een geldig toegangsbewijs. Als de kassa open gaat, wordt op de tribune gecontroleerd of iedereen een geldig toegangsbewijs heeft. Ben je niet in het bezit van een toegangsbewijs, dan wordt je vriendelijk verzocht dit alsnog bij de kassa aan te schaffen. Ook wie alleen de wedstrijd van Avanti 2 wil bekijken, moet toegang betalen.

Hier zijn het adres en een routebeschrijving te vinden.

[MT]