Een perfecte afsluiting van het seizoen, dat was 27 mei beslist. Prachtig weer, een waardig afscheid van Thomas, en een gezellige BBQ met maar liefst 250+ deelnemers. Als kers op de taart werden de jaarlijkse Awards op een vol terras uitgereikt.

Winnaar talent van het jaar: Merel Knetterman

Onder leiding van spreekstalmeester Alwin kregen de winnaars de prijs die ze verdienen door hun uitzonderlijke prestatie, mooi verhaal of enorme inzet voor de club. Zo’n 400 mensen hadden de moeite genomen hun stem uit te brengen en elke winnaar werd ontvangen met een warm applaus, aandacht en waardering van het bomvolle Avanti terras.

Mateo Taal eindelijk een keer voor de camera!

Het was gezellig, soms grappig maar ook zeker warm toen Rick zijn Award aan Jochem van Overveld overdroeg. Hij overwon de ziekte van Hodgkin en ontving daarvoor de ‘opsteker van het jaar’.

Een net zo’n mooi gebaar was het van Jolanda van Wijk om haar Award voor barvrijwilliger van het jaar aan Salem Kafa over te dragen.

Salem Kafa komt uit Syrië, is in aanraking gekomen met Avanti en voelt zich thuis bij onze club. Een prachtig verhaal en compliment voor de vereniging.

Die jaar geen femeeleeday, maar zo voelde deze dag zeker wel!

Iedereen bedankt voor de inzet, input en fijne sfeer. Een goeie vakantie en tot volgend seizoen!

Winnaars Avanti Awards 2017:
Speler van het jaar: Rick vd Blink
Speelster van het jaar: Nikki v Trigt