Met dank aan Andrė Kemp, Joey de Jong, Jan van Mameren, Iver Kooreneef, Roland Schenk en de ANWB fietst de jeugd van Avanti|Flexcom veilig de donkere maanden tegemoet.

Afgelopen zaterdag stond dit handige vijftal klaar om de veiligheid van de fietsen te controleren, waarmee Avanti-leden naar het veld kwamen. Maar liefst 70 fietsen werden gecontroleerd. Dertig daarvan werden voorzien van goede voor- en achterverlichting. Aan 35 fietsers werd een veiligheidscertificaat uitgereikt.

Het materiaal voor deze actie werd ter beschikking gesteld door de ANWB. Aan de vele leuke reacties te merken, werd dit initiatief zeer gewaardeerd en kan de jeugd van Avanti de komende donkere maanden veilig op de fiets naar Avanti.

[MT]