Het seizoen is alweer een paar weken onderweg en ook bij de sponsorcommissie is er transfernieuws te melden.

Eind van het vorige seizoen hebben wij afscheid genomen van Robert Verboon, Stefan van der Spek, Dieter Bos en Pauline van Leersum.

Robert is de afgelopen 4 jaar zeer nauw betrokken geweest bij de sponsorcommissie en dit heeft geresulteerd in stijgende sponsorinkomsten voor de vereniging.
Robert was betrokken bij de vele bord-, team-, blad-, website- en andere sponsoring binnen de vereniging.

Stefan van der Spek heeft de afgelopen 3 jaar een hoop activiteiten georganiseerd.
Wie kent bijvoorbeeld het scorebord op het B-veld en de vernieuwde (disco) kantine verlichting via de Grote Clubactie niet, maar ook het Huntsman tennistoernooi was goed geregeld.
Stefan heeft besloten om de sponsorcommissie te verlaten maar blijft de vereniging ondersteunen als vrijwilliger.

De afgelopen 2 jaar was Dieter Bos betrokken bij de sponsorcommissie.
Menig Avantiaan kent ondertussen de Herrie Atlantic Pizza en daarnaast was hij samen met Stefan van der Spek betrokken bij het Huntsman tennistoernooi.

Pauline van Leersum was de afgelopen 4 jaar vooral betrokken bij de zichtbaarheid en PR voor de sponsorcommissie zoals de sponsornieuwsbrief.
Pauline heeft besloten om de sponsorcommissie te verlaten maar blijft de vereniging ondersteunen als vrijwilliger.

Inmiddels heeft de sponsorcommissie zich weten te versterken met 3 commerciƫle heren, te weten Rob den Heijer, Jan van Oosten en Dennis van Starrenburg.
Zij zullen zich vooral bezig gaan houden met het vinden van nieuwe sponsoren om de groei, van CKV Avanti, in de breedte en op sportief gebied mogelijk te maken en te houden.

Namens CKV Avanti, het bestuur en de sponsorcommissie willen wij Robert, Stefan, Dieter en Pauline bedanken voor hun inzet en wensen wij Rob, Jan en Dennis veel succes toe!

De sponsorcommissie is nog opzoek naar nieuwe commissieleden die het leuk vinden om hand en spandiensten te verrichten.
Zo kun je denken aan het helpen bij de Grote Clubactie, het mede organiseren van het Huntsman tennistoernooi en inspringen bij acties van de sponsorcommissie.
Mocht je als vrijwilliger de sponsorcommissie willen helpen, meld je dan aan bij sponsor@avantikorfbal.nl

CKV Avanti
Jeroen Scholten