Avanti|Flexcom organiseert samen met de VriendenLoterij een speciale belactie met als doel geld ophalen voor jeugdopleiding. U kunt op 27 maart tussen 19.00 en 21.00 door de selectie van Avanti 1-2 gebeld worden met de vraag of u al meespeelt in de Vriendenloterij.

Speelt u al mee?
Dan kunt u eenvoudig de club steunen door uw huidige lot aan de club te linken.

Speelt u nog niet mee?
Dan kunt u bij 1 van onze selectieleden direct een lot kopen, deze wordt dan automatisch aan de club verbonden!

In beide gevallen gaat de helft van de inleg van het lot direct naar onze clubklas!

Eenvoudig en snel verdiend
Van ieder verkocht lot gaat de helft van de inleg direct naar ons, iedere maand opnieuw!
Gemiddeld genomen, op basis van het aantal leden dat wij hebben, zou dat op jaarbasis € 4.700,- kunnen opleveren voor Avanti. Dit geld kunnen we goed gebruiken om te investeren in onze jeugdopleiding. Een lot kost € 13,50 (incl. Jackpotbonus à € 0,50) per trekking. En er zijn 14 trekkingen per jaar waarvan twee zonder Jackpotbonus.

Wat kunt u verwachten?
Dinsdagavond 27 maart tussen 19.00 en 21.00 uur wordt u gebeld door een speler van de selectie van 1-2 die u zal vragen of u voor Avanti mee wilt spelen met de VriendenLoterij. We proberen het gesprek zo kort mogelijk te houden, zodat we zoveel mogelijk leden kunnen bellen die avond.

Wat kunt u winnen?
Door uw deelname steunt u niet alleen Avanti. Ook u kunt leuke prijzen winnen! Bij de VriendenLoterij maakt u elke maand kans op 100.000 prijzen, zoals reischeques, auto’s en geldprijzen oplopend tot € 100.000,-.