UITNODIGING OM VRIEND VAN AVANTI TE WORDEN INCL. SEIZOENSKAART ZAALCOMPETITIE

Beste Avantianen,

Wij, de werkgroep VRIENDEN VAN AVANTI, zetten ons in om nieuwe leden te werven. Wie niet speelt kan toch lid zijn, en we noemen zo iemand tegenwoordig Vriend van Avanti.

We steunen de vereniging door onze bijdrage en organiseren van tijd tot tijd iets extra’s.

Ook sponsoren de Vrienden in het zaalseizoen een wedstrijdbal.

Aan het begin van de veld- en zaalcompetitie wordt er oa. koffie/thee geschonken voor de Vrienden, je wordt op de hoogte gehouden van  Avanti-activiteiten, zoals de afsluiting van het seizoen met de jaarlijkse barbecue etc.

Bijkomend voordeel is dat VRIENDEN volwaardig lid zijn en geen toegang hoeven te betalen bij de thuiswedstrijden van Avanti 1 en 2 in de zaal.

EEN EXTRA REDEN OM JE AAN TE MELDEN.

En dat alles voor maar € 78 per jaar en slechts € 105 per jaar als je samen met je partner ‘Vriend van Avanti’ wordt (partners van spelende leden kunnen ook vriend worden voor €  27,– per jaar).

De toegangsprijs voor de wedstrijden in de Viergang is :
Volwassenen: € 5,00
Kinderen t/m 12 jaar: € 2,00
Natuurlijk is het ook mogelijk om een losse seizoenskaart te kopen: € 25,00

Aanmelden kan digitaal via het mailadres: vrienden@avantikorfbal.nl

of door je bij één van de leden van de werkgroep te melden.

Namens de Werkgroep Vrienden van Avanti

Nicoline de Bakker, Piet v.d. Blink, Jaap Donkervoort en Heleen Post