Zaterdag 26 augustus begon het korfbalseizoen voor de midwekers (recreanten) met het toernooi om de Haringbokaal bij KVS in Scheveningen. Er waren twee poules met vijf ploegen. Avanti won in haar poule alle wedstrijden, behalve die ene tegen DVS ’69 die ze met 4-4 gelijk speelden en die twee die ze met 4-2 van Dijkvogels en met 2-1 van RWA verloren.

Uiteindelijk was een 4e plaats in de poule het hoogst haalbare en moest er tegen de nummer  4 uit de andere poule, MIA uit Amersfoort, gestreden worden om de 7e en 8e plaats. Helaas … deze wedstrijd werd verloren met 3-1, maar een mooie 8e plek was het resultaat. Tóch werd er lekker gekorfbald en zijn we eigenlijk net zo goed als de winnaar van het toernooi, DVS ’69. Tenslotte werd er tegen hen gelijk gespeeld!!

midwekers haringbokaal 2017

Traditiegetrouw kregen alle ploegen aan het eind van het toernooi een grote schaal met haring en onder het genot van een drankje en het ondergaande zonnetje hebben we nog lekker nagenoten van een gezellig toernooi!! Een goed begin van het nieuwe korfbalseizoen!!

Heb je ook interesse om te komen korfballen bij de recreanten? We trainen op donderdag van 20.00-21.00 uur op het gras. Van harte welkom!!!

Wil je meer informatie? Stuur dan een e-mail naar Marieke v.d. Lugt (mariekelugt@hotmail.com) of Sandra van Overveld (fam.van.overveld@wxs.nl).