2017 gaat de boeken in als een bijzonder jaar voor Avanti | Flexcom. In veel opzichten is de vereniging gegroeid dit jaar. Een groei in spelers en vrienden, kampioenen, activiteiten rond het veld maar heel belangrijk ook in de betrokkenheid van veel leden, ouders en anderen. Dit laatste is belangrijk, want samen maken we Avanti | Flexcom tot wat het nu is. Een vereniging waar veel mensen genieten van de sport op en rond het veld.

Sportief gezien zagen we veel teams in de kampioenenparade op het veld, maar de race naar de Korfbal League zullen veel mensen zich herinneren als korfbal hoogtepunt in 2017. Deze sprong naar de League heeft niet alleen het team sterker gemaakt, maar ook de hele vereniging. Het is prachtig om te zien hoe veel mensen zijn opgestaan om allereerst de play-offs tot een succes te maken, daarna de play-down en vervolgens de wedstrijden in de League. Het verbaast mij dan ook niets dat we vanuit de bond het compliment kregen dat we een aanwinst waren voor de League voor de organisatie en de sfeer tijdens de wedstrijden. Het team heeft kunnen wennen aan de League, de komende wedstrijden komt het erop aan en hebben we iedereen nodig om met een topsfeer ons team naar de benodigde punten te juichen en te zingen samen met de BWD.

Voor 2018 gaan we door op de ingeslagen weg. Sportief met volle inzet, maar ook met alle aandacht voor alles rondom het veld. Iedereen bij Avanti | Flexcom heeft een passie voor het spel. Op het veld maar ook langs de lijn kan dat voor emotionele momenten zorgen. Voor 2018 wil ik iedereen op en langs het veld één voornemen mee geven. Respect voor spelers, trainers, scheidsrechter en medetoeschouwers. In 2018 maken we van iedere wedstrijd een feestje!

Voor nu een geweldig, gezond, sportief en gelukkig 2018!

Het Bestuur van Avanti
Johan, Heidi, Roland, Sandra, Maarten-Kees en Pieter