De heer Van den Berg uit Pijnacker, Lid in de Orde van Oranje-Nassau*
De heer Van den Berg is vrijwilliger geweest bij korfbalvereniging CKV Avanti. Hij was scheidsrechter, lid van de aspirantencommissie en betrokken bij de organisatie van jeugdactiviteiten, het zomerkamp en de schooltoernooien. Daarna is hij bestuurlijk actief geweest bij diverse scholen. Vanaf 2004 – 2019 is hij in diverse wisselende bestuursfuncties actief geweest bij de Wijkvereniging Pijnacker-Noord. Hij heeft bijgedragen aan de realisatie van de buurttuin en de buurtpreventie en is medeoprichter van het Repair CafĂ© waar hij nog steeds hand-en spandiensten verricht.
*Bron, Website gemeente Pijnacker-Nootdorp, Koninklijke Onderscheidingen 2020, Gepubliceerd op: 24-04-2020

Wij feliciteren Joop van den Berg van harte met deze welverdiende onderscheiding!

Joop van den Berg, 4de van links (Hemelvaarttoernooi 1969)