Helaas bereikte ons het trieste nieuws dat op vrijdag 31 augustus Flip Lindenburg is overleden.

Opa Lindenburg mocht 94 jaar worden!

Vader van Jaco, Catalina, Ruud, Peter en Boudewijn. Alle kinderen zijn, voor kortere of langere periode, spelende leden van Avanti geweest. Ook kwam opa Lindenburg trouw kijken bij zijn korfballende kleinkinderen! De laatste jaren volgde hij de verrichtingen van Koen in de selectie thuis via twitterfeed op de iPad.

In de beginjaren van de club heeft de korfbalpaal van de familie Lindenburg op het pleintje bij de Curielaan menig nieuw lid aangebracht.

Voor het digitale tijdperk zijn er in het huis van de familie Lindenburg honderden clubbladen getypt. Getypt, ja! Op de typemachine!! Ook waren zij jarenlang sleuteladres van de kantine, viel ’s nachts met een bonk de portemonnee met al het kantinegeld door de brievenbus op de mat!

Wij wensen de familie Lindenburg sterkte met dit verlies.

Rouwkaart