Net als vorig jaar spelen vier Avanti teams met een tijdsklok. Dit houdt in dat, naast de scheidsrechter(s), er ook een jurytafel is, ‘bemant’ door een juryvoorzitter, een tijds/score-waarnemer en een schotklokbediener. Op dit moment ‘draait’ de de tafel op een (te) klein aantal mensen. We zijn dus op zoek naar nieuwe mensen, in eerste instantie voor de tijd en de schotklok.

Vind je het leuk om wedstrijden van Avanti 1 en 2 in goede banen te leiden? Heb je enige kennis van de wedstrijdregels?  En, JA, je kan de wedstrijd ook nog met plezier volgen!Voorafgaande aan de start van het seizoen krijg je instructies tijdens de training van de teams en kan je oefenen tijdens de oefenwedstrijden van Avanti 1, 2, A1 en/of B1.

Heb je interesse en/of nog meer vragen, stuur een mailtje naar frederik_rotsaert@hotmail.com of avantischeidsrechters@gmail.com.