Dit jaar zal CKV Avanti weer deelnemen aan de Grote Clubactie en die start dit jaar op zaterdag 16 september. Net als de vorige editie kost een lot € 3,00 waarvan 80% rechtstreeks naar de clubkas van Avanti gaat!

Het doel waarvoor we geld inzamelen is “een inschiet-/dubbelschietveld”!

Dit jaar vragen wij aan de jongste jeugdteams (t/m B) om vanaf 16 september langs de deuren te gaan en bij buren en familieleden aan te kloppen. Natuurlijk zijn er prijzen! Dit jaar mag ieder team dat gezamenlijk meer dan 80 loten verkoopt een ijsje halen bij “IJssalon Bij Ons”. Het team dat het meeste loten verkoopt krijgt een verzorgde middag/avond aangeboden voor het hele team. Voor individuele prijzen verwijzen we dit jaar naar de Kids Clubactie.

De overige leden (A- jeugd en senioren) roepen we ook op om een steentje bij te dragen en te helpen met het realiseren van het doel. Ieder verkocht lot is er weer één!

SUPERLOT:
Dit jaar willen we het SUPERLOT onder de aandacht brengen! Speciaal voor sponsoren, zakelijke relaties of andere bedrijven. Een extra kans voor de vereniging om nog meer opbrengsten binnen te halen voor de clubkas. Het SUPERLOT heeft een verkoopprijs van € 150,- en van deze prijs gaat 80% naar de clubkas. De koper van het SUPERLOT ontvangt een pakketje van 50 loten en maakt dus 50x kans op de Grote Clubactieprijzen! Alle kopers van een SUPERLOT krijgen een vermelding op de website van Avanti . Help de vereniging en informeer in jouw/of die van je ouders zakelijke kring wat je kunt doen.

Kids Clubactie:
Vanaf 1 september is de Kids-website live. Onze jonge lotenverkopers vinden hier onder andere tips om meer loten te verkopen, informatie onder de 20-loten actie en de landelijke Kids-verkoopwedstrijd. Tevens komen er gedurende de actieperiode prijsvragen online waarmee lotenverkopers kans maken op leuke prijzen.
Kijk snel op www.kids.clubactie.nl

NIEUW: Sportboxx
€10,- shoptegoed bij aanschaf van een Sportbox.
Met een SportBoxx kan je elke sportliefhebber blij maken. Kies je voor een voetbalwedstrijd, of geef je liever een hockeyclinic cadeau? De keuze is aan jou. Kijk snel op www.sportboxx.com

Win een gave clinic van oud profvoetballer John de Wolf of voormalig hockeyinternational Ellen Hoog!
Kijk dan snel op www.kids.clubactie.nl

Voor meer informatie over de Grote Clubactie ga naar http://www.avantikorfbal.nl/sponsoring/groteclubactie/ of neem contact op via 0647482625 of sponsor@avantikorfbal.nl.

Met sportieve groet,

De GCA commissie