Dinsdag 19 november 2019 is Marjanne Kranenburg na een ziekbed van een jaar overleden.

Marjanne was Vriend van Avanti, maar vooral was Marjanne echtgenote van Con en moeder van Mathijs, Jeroen en Floris.

Alledrie de jongens op korfbal, bardiensten draaien en Con deed ook nog de scheidsrechtersontvangst. Een echt korfbalgezin.

Velen zullen Marjanne ook nog kennen van Nieuw Koningshof, waar zij leerkracht was. Met haar enthousiasme kreeg ze de leerlingen van de school altijd gemotiveerd voor korfbal. Niet alleen voor het schoolkorfbaltoernooi, maar ook om te komen trainen en zelfs lid te worden van de club.

In gedachte zijn wij bij haar gezin. Con, Mathijs, Jeroen en Floris we wensen jullie heel veel sterkte in deze verdrietige periode.

Bestuur C.K.V. Avanti/Post Makelaardij

rouwkaart mw Kranenburg-vd Ende