Zaterdag a.s. speelt Avanti 1 om 15.30 uur de eerste uitwedstrijd tegen SCO in Oldeholtpade.

Oldeholtpade is een dorp in de gemeente Weststellingwerf in de provincie Friesland. De plaats ligt ongeveer 5 kilometer van Wolvega en behoort tot de grote dorpen van de gemeente. Afstand 185 km dus ongeveer twee uur rijden.

De Vrienden van Avanti verwachten dat er veel halfvolle auto’s naar Friesland rijden en dat er trouwe supporters zijn die graag mee willen rijden. Waarom zouden we die ruimte en de kosten niet delen ?

De vrienden van Avanti willen proberen om vraag en aanbod bij elkaar te brengen!
LET OP: Dit is geen garantie op vervoer, want we zijn afhankelijk van het aanbod (wat de kosten zijn weten we nog niet). Vertrek tijd is 12.55 uur vanaf het Clubhuis.

Kan je zaterdag supporters meenemen in je auto? … Zo ja hoeveel heb je plaatsen beschikbaar ?

Zoek je vervoer naar de wedstrijd van het eerste? … Geef door voor hoeveel personen je vervoer zoekt.

Vraag en aanbod voor vervoer kan t/m dinsdagavond gemaild worden naar: vrienden@avantikorfbal.nl

We laten zo spoedig mogelijk weten of vervoer mogelijk is!