Tot 5 september a.s. is het mogelijk om je pasfoto te wijzigen in de KNKV App. Daarna niet meer tot volgend jaar juli!!!!!

Ik wil alle leden en ouders van jeugdleden vragen om te controleren met wat voor foto je in de KNKV Sportlink app staat. Vooral voor de wedstrijdteams is het belangrijk dat er een recente foto in de app staat. De arbitrage controleert nl. via de app of de spelers die op het digitale wedstrijdformulier vermeld worden ook daadwerkelijk in het veld staan. Dit kan niet met een foto die al enkele jaren oud is, vooral niet bij de jeugdteams!  Ook al is je profiel afgeschermd in de app,  dan kan de scheidsrechter als enige de foto controleren.

Afgelopen jaar zijn er heel veel leden op de foto geweest voor de Plus foto actie, en ik wil jullie dan ook dringend verzoeken deze foto te gebruiken. Mocht je daar niet aan mee hebben gedaan, dan graag een duidelijke pasfoto (geen vakantiekiekjes, vrolijke selfies of wat dan ook).

Mocht je nog vragen hebben hierover dan hoor ik het graag.

Binnenkort komt er wat meer info over de KNKV app, de mogelijkheden, en de privacy.

Heidi van der Heiden
Ledenadministratie CKV Avanti