Vanaf 7 september t/m 26 oktober krijg u bij PLUS Sabine Zondag per € 10,- aan boodschappen een voucher. Elk voucher vertegenwoordigd 1 sponsorpunt.

U kunt de verkregen vouchers bij de PLUS via een digitale actiekast toekennen onze vereniging of u neemt ze mee naar de vereniging en stopt ze in de speciale brievenbus. Wij zorgen dan dat deze vouchers aan Avanti toegekend worden.

Aan het einde van de actieperiode wordt er gekeken hoeveel punten wij hebben gespaard. Dat puntenaantal wordt gedeeld door het totaal aantal punten dat alle verenigingen bij elkaar hebben gespaard, zo wordt dan € 10.000,- verdeeld over alle verenigingen die meedoen.
Dus al wij er voor zorgen dat wij b.v. 10% van alle punten hebben gespaard, kunnen we € 1.000,- besteden aan nieuwe picknicktafels.

Daarnaast kunnen er nog extra geldbedragen gewonnen worden!!
De top 3 wint resp. € 750,00, € 500,00 of € 250,00 bovenop het gespaarde bedrag. Ook voor de ‘kleinere’ verenigingen is dit interessant! Het aantal gespaarde sponsorpunten per club, wordt gedeeld door het aantal leden, zodat de plekken 1, 2 en 3 naar rato berekend worden.