Op zondag 17 september vindt de jaarlijkse Rabobank Sponsorfietstocht plaats. Zoals je weet kunnen we met deze gezellige fietstocht geld verdienen voor onze verenigingskas. Steun onze vereniging en fiets ook (weer) mee!

De Sponsorfietstocht is een initiatief van Rabobank Zuid-Holland Midden, die het lokale verenigingsleven een warm hart toedraagt. Mensen samenbrengen, iets in beweging zetten en tegelijk het lokale verenigingsleven financieel ondersteunen.

Meefietsen = geld verdienen!

Voor iedereen die namens onze vereniging meefietst, stort de Rabobank € 5,00 (voor de route van 15 km),  € 10,00 (voor de route van 30 km) of € 20,00 (voor de route van 60 km en de wielerroute) in onze clubkas. Van dat geld kunnen we leuke dingen doen voor onze leden. Vorig jaar leverde de Sponsorfietstocht € 170,- op. Bovendien is het elk jaar weer een gezellige en sportieve dag.

Mobiliseer de hele familie

We willen natuurlijk met zoveel mogelijk mensen meedoen. Hoe kun je daarbij helpen? In de eerste plaats door zelf mee te fietsen. En in de tweede plaats door anderen te mobiliseren: vrienden en vriendinnen, ouders, kinderen, buren, opa’s en oma’s. Iedereen die namens onze vereniging deelneemt levert geld op, dus hoe meer zielen hoe meer vreugd.

Aanmelden

Het fijnst vinden we het als je je aanmeldt via sponsor@avantikorfbal.nl, dit kan tot uiterlijk zondag 10 september 2017, dan kan de organisatie rekening houden met het verwachte aantal deelnemers.

Vermeld de te rijden afstand en ook met hoeveel personen je deelneemt.!!

Maar mocht je na de 10de nog iemand vinden (of dat je op de 16de besluit om toch met het hele team te gaan fietsen) die mee wil, dan kan dat nog. Meld dan bij de inschrijving dat je voor Avanti wil fietsen!

Meer informatie

Op de website van de Rabobank Sponsorfietstocht vind je meer informatie. De website is te bereiken via www.rabobank.nl/zuid-hollandmidden.

Ben je actief op Twitter? Volg @RaboZHMidden, dan ontvang je al het nieuws over de Rabobank Sponsorfietstocht.