26 maart 2018 doet Avanti mee met de Nationale Belmaanden van de Vriendenloterij! Avantianen nemen plaats in het belteam en zullen leden benaderen om deel te nemen aan de actie van de Vriendenloterij. Mensen die met de Vriendenloterij meespelen, kunnen geld genereren voor onze club! De helft van de prijs van loten die gelinkt zijn aan Avanti, gaat naar onze vereniging. Bij een vereniging als de onze, kan dat zo 1000 euro opleveren!

Speel je al mee met de Vriendenloterij? En draag je Avanti een warm hart toe? Koppel dan nu je loten aan onze vereniging! Dan gaat de helft van de lotprijs naar onze clubkas. Lees hieronder hoe je je lot(en) aan Avanti koppelt.

Hoe koppel ik mijn lot(en) aan Avanti?

“Speelt u al mee met een lot in de VriendenLoterij en wilt u met dat lot uw eigen club of vereniging steunen? Dan kunt u dit wijzigen via onze Ledenservice op het telefoonnummer 0900 – 300 1400 (€ 0,50 per gesprek). De code voor Christelijke Korfbalvereniging Avanti is 10964. Wij zijn van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 21.00 uur bereikbaar. Op zaterdag zijn wij bereikbaar van 10.00 tot 16.30 uur.”