Alle leden (dus incl. Vrienden van Avanti, niet-spelende leden, ere-leden etc) kunnen dit seizoen weer gratis de thuiswedstrijden van Avanti|Flexcom 1 bijwonen.

Het enige dat je hiervoor nodig hebt is een nieuwe seizoenskaart!

De nieuwe kaarten kunnen op de volgende dagen en tijdstippen worden opgehaald in de kantine van Avanti:
Vrijdag   16 november tussen 19.30 en 20.30 uur en
Zaterdag 17 november tussen 09.00 en 10.30 uur.

Zonder seizoenskaart kost een los toegangskaartje voor 1 wedstrijd:
Volwassenen: € 5,00
Kinderen t/m 12 jaar: € 2,00
Natuurlijk is het ook mogelijk om een losse seizoenskaart te kopen: € 25,00

Vrienden van Avanti kunnen hun seizoenskaart ook ophalen tijdens de koffietafel voorafgaand aan de eerste thuiswedstrijd. Ook kan je voorafgaand aan deze eerste wedstrijd ter plekke Vriend van Avanti worden, schrijven we gelijk een seizoenskaart voor je uit! (kosten lidmaatschap Vriend van Avanti voor 1 jaar: € 75,00, voor € 25 euro kan je een partnerlidmaatscchap aanschaffen bij het reguliere Vrienden van lidmaatschap).

Let op!
De seizoenskaart geeft alleen toegang tot de thuiswedstrijden van Avanti 1, voor de uitwedstrijden gelden de toegangseisen/prijzen van de ontvangende club.

Met vriendelijke groet,

Carla Pot