Er zijn wedstrijden waar de doelpunten als rijpe appelen vallen. Soms komt het zelfs voor dat alle spelers tot scoren komen. De laatste keer dat dit gebeurde was op 29 maart 2017 tegen DSC, de tegenstander van komende zaterdag.

Alle 8 spelers die in het veld stonden kwamen tot scoren. Voor de volledigheid hier nog alle namen : Rick van den Blink,Manon Ballings,Jordi van Zuidam,Thomas Reijgersberg,Nikki van Trigt,Stefan Hogervorst,Nikki Klijn,Sophie Donkervoort, en  Sijmen van den Bergh.

Maar het kan natuurlijk ook heel anders,  Op 27 november 1976 speelde Avanti in de Steinbachhal ( toen nog met die prachtige groene vloer die je na een val een paar brandwonden opleverde ) tegen het Haagse Hou Stand.

Einduitslag : Twee – Nul ,  ruststand Een – Nul

Dat is tegenwoordig natuurlijk niet meer voor te stellen. Enige doelpuntenmaker in dit duel was Bram Post.

Hieronder het wedstrijdverslag van Piet Franke :