Nadat kinderen en jongeren al meer ruimte kregen voor georganiseerde buitensport, is vanaf heden buiten sporten in groepen voor alle leeftijden toegestaan als er 1,5 meter afstand tot elkaar kan worden gehouden.

Bij Avanti/Post Makelaardij starten we dan ook vanaf 12 mei 2020 weer met trainingen voor de senioren teams.

Deelname aan de trainingen is vrijwillig (informeer zoals altijd je trainer als je niet komt trainen).

Het trainingsschema is per 11 mei aangepast. Voor een actueel trainingsschema zie homepage, rode menuknop. Buiten de tijden genoemd in het schema is de accommodatie gesloten.

Ook het verantwoord sporten protocol is aangepast.
Met meer teams trainen betekent dat het drukker is op de accommodatie. Het volgen van de basisregels is belangrijker dan ooit!
Lees het protocol goed door voordat je naar Avanti komt (of neem het samen met je kind door voordat het kind naar de training komt)!
Kom niet eerder dan 10 minuten voor de training naar de Avanti, vertrek direct na de training weer. De kantine en kleedkamers zijn gesloten, kom in sportkleding, douche thuis en voor iedereen boven de 12 jaar: houd 1,5 meter afstand.

Tijdens de trainingen is er minimaal één coördinator, herkenbaar aan een hesje, aanwezig; hij/zij is het aanspreekpunt, houdt toezicht op het gebruik van de accommodatie en handhaaft de genomen maatregelen. De trainers zijn verantwoordelijk voor de sportspecifieke veiligheid.
We zoeken nog een aantal vrijwilligers die 1,5 uur/2 uur de rol van coördinator op zich willen nemen. Heb je interesse? Neem contact op met Cindy van Wijk (cindy@avantikorfbal.nl).

Ook niet-leden bieden we de mogelijkheid om vrijblijvend mee te trainen. Ben je nog geen lid en maak je graag kennis met korfbal? Meld je dan vooraf aan bij Kees van Wijk (kees@avantikorfbal.nl), onder vermelding van je naam, leeftijd en contactgegevens. We nemen dan contact met je op over wanneer je mee kunt trainen.

We zijn heel blij dat iedereen weer mag korfballen, als iedereen zich aan de regels houdt, kunnen we nog een paar heerlijke korfbalweken hebben!

Het bestuur van Avanti/Post Makelaardij