Ook dit jaar doet Avanti/Post Makelaardij mee aan de Grote Club Actie. Vanaf 16 september worden de boekjes per team uitgedeeld (trainers/contactouders kunnen ze vanaf deze datum ophalen in de kantine).

Hoe werkt het?
Heel simpel eigenlijk, met het verkoopboekje ga je langs bij familie, vrienden en buurtbewoners. Via het verkoopboekje geven kopers voor de aankoop van hun lot(en) een eenmalige machtiging af. De machtiging wordt afgegeven door deze handmatig in te vullen in het boekje. Je hoeft dus niet met contant geld over straat. Als je klaar bent met loten verkopen (als je boekje vol is ?), dan lever je het boekje in (in de kantine staat een doos achter de bar hiervoor) en worden alle verkochte loten ingevoerd in het systeem.

Waarom zou je loten verkopen?
Een lot kost 3 euro en 80% daarvan, dat is dus € 2,40, gaat direct naar de club!

Als jij dus 10 loten verkoopt, dan heb je dus al € 24,00 euro voor Avanti verdiend! Als je met zijn 8-en in een team zit is en iedereen doet mee met verkopen, dan hebben we aan het einde van de actie een aardig bedrag bij elkaar!

Het geld dat deze actie opbrengt, wordt besteed om de jeugdopleiding (van kangoeroes tot A-tjes, van breedtesport t/m de selecties) Denk bijvoorbeeld aan externe clinicgevers, train de trainers mogelijkheden etc.

Verkoop je 20 loten of meer, dan ontvang je een 20-loten voucher, waarmee je een flinke korting (tot zelfs een gratis kaartje) krijgt voor een leuk dagje uit. Ook zijn er nog meer (landelijke) prijzen te winnen. Meer informatie vind je hier.

Maar ook Avanti/Post Makelaardij zelf zorgt voor een extra winmogelijkheid als verkoper!
De teams die de meeste loten verkocht hebben belonen we met een leuk teamuitje!

Dankzij onze sponsor GameCity, kan je dan met je team karten, lasergamen, escape room of een andere activiteit doen (afhankelijk van de leeftijd van de winnende teams).

Zin dus in een teamuitje? Zorg dat al je teamgenoten meedoen aan de actie en verkoop zoveel mogelijk loten.

Waarom zou je een lot kopen?
De koper van het lot kan naast de hoofdprijs van € 100.000,- vele andere prijzen winnen!

Een kleine selectie: 1x een Volkswagen up, diverse reischeques, mini-cruises, fietsen, cadeaubonnen voor oa. Snowworld, Masita (sportkleding) en vele andere prijzen.

En omdat elk verkocht lot geld oplevert voor de club, steunt de koper van het lot ook nog onze club, met de bijdrage die per lot naar het versterken van de jeugdopleiding gaat.

Tot wanneer loopt de actie?
Je kan je boekje met verkochte loten inleveren (bij je trainer of de contactouder of zelf in de doos achter de bar bij de kantine) tot en met 23 november 2019. Genoeg tijd dus om je boekje helemaal leeg te verkopen ?.

Bij vragen kan je terecht bij Ruben Post (even aanspreken op de club of via ruben@avantikorfbal.nl)